آخرین نظرات

با سلام.لطفا اگر امکان دارد این افزونه را بروزرسانی فرمایید.با ورژن های جدید دیجی کام و جوملا سازگار...
سلام و وقت بخیر
من فایل جلسه اول رو دیدم و عالی بود.
میخوام در این دوره شرکت کنم که از ادامه دوره ...
درود بر شما
این دوره کاملا رایگان بود و قسمت های بعدی هم در سایت منتشر نمیشود
31
شهریور
1400

وب سایت آماده شرکتی Agency

وب سایت آماده شرکتی Agency
(1 رای)
قالب جوملا agency جومینا یک قالب کاملا ریسپانسیو همراه با فریمورک Astroid و بوت استرپ 4 طراحی شده است. قالب جوملا JD agency آماده استفاده و مناسب هر نوع وب سایت تجاری یا نمایندگی است که با ادغام نمونه کارها ، فرم تماس و موارد دیگر ارائه می شود.



برخی از ویژگی های این وب سایت آماده

  • پرسش و پاسخ ساز با کمک ماژول آکاردئون ، به راحتی می توانید یک قسمت پرسش و پاسخ جذاب و در عین حال پاسخگو ایجاد کنید. می توانید بیشترین سوالات پرسیده شده را در اینجا نمایش دهید.
  • چیدمان پاسخگو قالب Agency جومینا طرح بندی بسیار واکنشگرا با عملکرد یکپارچه در سراسر سیستم عامل های تلفن همراه ارائه می دهد.
  • آمار مهارت با نشان دادن مهارت خود با نوارهای پیشرفت متحرک ، مشتریان بیشتری را جذب کنید. نوشتن هر کد را فراموش کنید ، فقط مقادیر را اضافه کنید و کار شما تمام می شود.
  • طراحی خلاقانه قالب Agency جومینا دارای طراحی خلاقانه و منحصر به فردی است که تجربه کاربری دوستانه و در عین حال دلپذیری را برای شما به ارمغان می آورد.
  • بارگیری تمیز و سریع نگران خراب شدن آن نباشید ، قالب Agency جومینا به خوبی نگهداری می شود تا دسترسی سریع و آسان برای کنترل بهینه سازی سایت را فراهم کند.
  • پشتیبانی اختصاصی ما به تیم پشتیبانی خود افتخار می کنیم. اگر در مورد قالب با مشکلی روبرو هستید ، تیم فنی ما برای کمک به شما در اینجاست.
  • وبلاگ تجاری قالب Agency جومینا دارای یک وبلاگ تجاری خیره کننده است تا کاربران خود را با انواع مختلف مقاله درگیر کند و به شما کمک می کند تا خوانندگان وب سایت خود را افزایش دهید.

اسکرین شات ها




دانلود فایل پیوست
وب سایت آماده شرکتی Agency دانلود

رمز فایل فشرده : www.joomina.ir

برای دانلود این فایل شما به قیمت 350 امتیاز نیاز دارید


      اما تنها 25% آن از شما کسر میگردد
تاریخ چهارشنبه, 31 شهریور 1400 15:36 دانلود 45
از شما استدعا داریم که مشکلات خود را در رابطه با کارکرد افزونه ها در انجمن پشتیبانی جومینا مطرح نمایید . قسمت نظرات سایت صرفا جهت دریافت نظرات شما عزیزان در راستای بهبود عملکرد سایت در نظر گرفته شده است

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید
  • اولین نظر را شما بدهید