آخرین نظرات

با سلام.لطفا اگر امکان دارد این افزونه را بروزرسانی فرمایید.با ورژن های جدید دیجی کام و جوملا سازگار...
سلام و وقت بخیر
من فایل جلسه اول رو دیدم و عالی بود.
میخوام در این دوره شرکت کنم که از ادامه دوره ...
درود بر شما
این دوره کاملا رایگان بود و قسمت های بعدی هم در سایت منتشر نمیشود
24
مهر
1395

جوملا 3.7 فارسی جومینا

جوملا 3.7 فارسی جومینا
(53 رای)
گروه جومينا مفتخر است انتشار آخرين نسخه از سري جوملا 3 فارسي را اعلام نمايد، اين نسخه از جوملا فارسي که توسط تيم توسعه جوملا فارسي جومينا آماده شده است بصورت 100% بهينه شده براي زبان فارسي و با رفع اشکالات موجود در نسخه ي اصلي منتشر شده توسط جوملا جهاني ارائه شده است.
جوملا 3.7 جومينا - جوملاي بومي ايران
با استفاده از امکانات زير جوملاي خود را بروز کرده و يا به جامعه ي جوملايي جومينا بپيونديد

جوملا 3.7 جومينا با عنوان جوملاي بومي ايران هم اکنون جهت استفاده ي پايدار و طولاني مدت در اختيار شماست. اکنون شما عزيزان مي توانيد از آخرين نسخه از جوملا 3 جومينا که براي کاربران فارسي زبان بومي و بهينه شده است استفاده کنيد.
لطفا توجه داشته باشيد، فرآيند بروز رساني جوملا خالي از مخاطره نيست، بنا براين قويا" توصيه مي شود قبل از اقدام به بروز رساني، حتما و حتما از جوملاي کنوني خود نسخه ي پشتيبان تهيه کنيد.

تغييرات صورت گرفته:
در این نسخه از جوملا 3.7 ضمن اصلاح بیش از 230 اشکال،  3 آسیب پذیری امنیتی نیز در کنار اصلاحاتی دیگر همچون عملکرد تقویم، منوها، برچسب ها اصلاح و بهینه سازی افزونه مدیریت تصاویر، فیلدهای سفارشی و مدیریت اندازه آپلود و بروز رسانی ویراشگر tinymce صورت گرفته است.
همچنین یک مشکل نمایش آدرس در افزونه تماس با ما توسط تیم توسعه جوملا فارسی جومینا برطرف گردیده است.
بروز رساني:
جهت بروز رساني به جوملا 3.7 فارسي جومينا می بایست به یکی از روش های زیر عمل کنید:
1- در صورتيکه کاربر نسخه جوملا 3.5.1 جومينا و بعد از آن هستيد مي بايست تاکنون پيام بروز رساني جديد را در ادمين جوملاي خود دريافت کرده باشيد، اگر کاربر نسخه های مذکور جومينا هستيد و اين پيام را دريافت نکرده ايد لازم است با مراجعه به منوي << کامپوننت ها >> وارد زير منوي << بروز رساني جوملا فارسي جومينا>> شده و يک بار کليد " پاکسازي کش " را بفشاريد، پس از پاکسازي کش خواهيد ديد که جوملاي شما پيام بروز رساني به آخرین نسخه ي موجود را از سرور جومينا دريافت خواهد کرد. سپس بدون تغيير در پارامترهاي موجود با کليک روي کليد " نصب بروز رساني " منتظر بمانيد تا فرآيند بروز رساني تکميل و پيام بروز رساني موفق را دريافت کنيد. اگر با کليک روي کليد پاکسازي کش" پيام بروز رساني را دريافت نکرديد به روش زير عمل کنيد:

2- در صورتيکه پيام بروز رساني به آخرین نسخه ی جوملای جومینا را دريافت نکرده ايد و يا از جوملاي ترجمه شده توسط ساير تيم ها و يا جوملا انگليسي استفاده مي کنيد و اکنون تمايل داريد به جوملاي بومي ايران کوچ کنيد لازم است ابتدا با ایجاد تغییرات اندکی در تنظیمات جوملای خود مسیر بروز رسانی هسته ی جوملا را به لینک بروز رسانی جومینا تغییر دهید، پس از آن با مراجعه به صفحه ي نخست ادمين جوملاي خود پيام بروز رساني به آخرین نسخه ی جوملای جومینا را دريافت خواهيد کرد، در غير اين صورت مي بايست فرآيند روش 1 را يک بار طي کنيد.

لینک مسیر بروز رسانی جومینا:
http://joomina.ir/update/j3/core/list.xml

آموزش تغییر مسیر بروز رسانی:
جهت تغییر مسیر بروز رسانی با مراجعه منوی کامپوننت ها > بروز رسانی جوملا > روی دکمه ی تنظیمات کلیک کنید، سپس آیتم بروز رسانی سرور را روی گزینه ی سفارشی قرار  داده و لینک مسیر بروز رسانی جومینا که در بالا اشاره شده است را در فیلد نمایش داده شده کپی کنید. پس از ذخیره سازی تنظیمات و مراجعه به کامپوننت بروز رسانی جوملا خواهید دید که مسیر بروز رسانی بدرستی به سرور جومینا تغییر کرده است.

فارسي سازي:
در صورتيکه تمايل داريد زبان فارسي را در جوملاي انگليسي خود نصب کنيد و يا از زبان و تقويم و بروز رساني هاي سيستمي تيم جومينا استفاده کنيد لازم است بر اساس آموزش تغییر مسیر بروز رسانی عمل کنید.
آموزش:
همچنين اگر دانش و تجربه ي کافي در مهاجرت از نسخه ي قبلي به نسخه ي جديد نداريد مي توانيد از  آموزش زير بهره ببريد.
 
گزارش خطا:
در صورتیکه در ترجمه و یا عملکرد تقویم این نسخه از جوملا خطایی مشاهده کرده اید لطفا از طریق لینک زیر آن را برای ما ارسال کنید تا ضمن بررسی در نسخه ی آتی برطرف گردد.

بيشتر بدانيد!

جوملا 3.5 فارسي جومينا سعي دارد برابر با شعار انتخاب شده به عنوان جوملاي بومي ايران، رفته رفته ويژگي هاي مختص و بومي ايران را در کنار توسعه ي بي نقص زبان فارسي در اين نسخه از جوملا بيافزايد.

 

از اين رو گروه جومينا با تاسيس تيم دولوپ جوملاي بومي ايران آماده ي استفاده از ديدگاه هاي فعالان جوملايي فارسي زبان خواهد بود.

 

همچون هميشه ، گرچه هيچ ادعايي نداريم و معتقديم نسخه ارائه شده داراي حداقل مشکلات در بهينه سازي براي فارسي زبانان است اما پيشنهادات شما را جهت ارتقا ترجمه با روي گشاده ميپذيريم . اميدواريم ما را از نظرات سازنده خود محروم ننماييد.

ويژگي هاي جوملا 3 فارسي جومينا:
- زبان کاملا فارسي
- تقويم کاملا شمسي
- قالب پيشفرض فارسي و پاسخگو
- بهينه شده براي اهداف بومي ايران
- پشتيباني عمومي از طريق انجمن جومينا و...
۱۳۹5-۰9-۲۹ ۱۶:۱۳:۰۹
از شما استدعا داریم که مشکلات خود را در رابطه با کارکرد افزونه ها در انجمن پشتیبانی جومینا مطرح نمایید . قسمت نظرات سایت صرفا جهت دریافت نظرات شما عزیزان در راستای بهبود عملکرد سایت در نظر گرفته شده است

مجموع رتبه (3)

5 از 5 ستاره
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید
  • دارای رتبه 5 از 5 ستاره

    سلام داخل اموزش جوملا من صفحه اول جوملا برام بالای قسمت نام گذاری سایت چند تا ارور میاد که نمیزاره برم برای ادامه سایت. لطفا راهنمایی کنید:(:(:(

    دوشنبه 02 فروردين 1400 - حدود 2 سال قبل
  • دارای رتبه 5 از 5 ستاره

    ممنون

    دوشنبه 27 خرداد 1398 - حدود 4 سال قبل
  • دوستان تگه بخوایم جوملا رو به روز کنیم همه مطالب رو باید دوباره انجام داد

    شنبه 09 ارديبهشت 1396 - حدود 6 سال قبل
  • دارای رتبه 5 از 5 ستاره

    سلام
    اگه میشه زحمت بکشید و قالب سایت خودتون را بر روی سایت بگذارید. ممنون

    جمعه 06 اسفند 1395 - حدود 7 سال قبل
  • در پاسخ به: علی

    جــــــان ؟؟؟؟!!

    جمعه 06 اسفند 1395 - حدود 7 سال قبل
  • با سلام ، آیا تفاوت خاصی بین بسته تیم جوملا فارسی که ادعا دارند نماینده فارسی سازی جوملا هستند با بسته جومینا که به ظاهر بسیار موفق تر هست خدماتشون وجود داره؟
    ممنون می شم بدون تبعیض پاسخ دهید
    با سپاس

    سه شنبه 25 آبان 1395 - حدود 7 سال قبل
  • با سلام و عرض خسته نباشید.
    تیم جوملا فارسی نماینده رسمی جوملا جهانی هستند و جوملا جهانی اون تیم رو به رسمیت میشناسه ولی از طرف دیگه دستشون بسته هست چرا که هیچکار خاصی به جز شمسی سازی و فارسی سازی نمیتونن انجام بدن.
    ولی تیم جومینا کمی بیشتر دستش بازه مثلا قالب سایت و مدیریت رو به صورت اختصاصی طراحی کرده و یکسری خدمات جهت تسهیل عملیات های جومینا برای کاربران ایجاد کرده نظیر سرور اختصاصی جهت بروزرسانی جوملا که این در جوملا فارسی وجود ندارد.
    نکته بعدی اینکه لطفا جهت ادامه بحث در انجمن تاپیکی ایجاد فرمائید.
    forum.joomina.ir
    یاعلی.

    چهارشنبه 26 آبان 1395 - حدود 7 سال قبل
  • سلام
    لطفا به نسخه‌ی 3.6.4 ارتقا نمایید.

    پنج شنبه 20 آبان 1395 - حدود 7 سال قبل
  • در پاسخ به: ایران

    با سلام
    جوملا 3.6.4 جومینا با تقویم و ساعت شمسی آماده انتشار در جومینا میباشد.
    در حال بررسی نهایی هستیم
    منتظر باشید.
    یاعلی

    پنج شنبه 20 آبان 1395 - حدود 7 سال قبل
  • سلام با تشکر از زحمات شما لطفا جوملا! را به نسخه 3.6.2 به روز رساني نماييد. با تشکر

    سه شنبه 19 مرداد 1395 - حدود 7 سال قبل