آخرین نظرات

با سلام.لطفا اگر امکان دارد این افزونه را بروزرسانی فرمایید.با ورژن های جدید دیجی کام و جوملا سازگار...
سلام و وقت بخیر
من فایل جلسه اول رو دیدم و عالی بود.
میخوام در این دوره شرکت کنم که از ادامه دوره ...
درود بر شما
این دوره کاملا رایگان بود و قسمت های بعدی هم در سایت منتشر نمیشود
12
تیر
1400

افزونه انیمیشن ساز جوملا (مهم)

افزونه انیمیشن ساز جوملا (مهم)
(1 رای)
افزونه انیمیشن ساز جوملا - وب سایت خود را مستقیماً از بخش کاربری سایت انیمیشن سازی کنید.
ما مفتخریم به این که آینده طراحی وب را برای شما به ارمغان می آوریم.کامپوننت aikon Revolution Animations جومینا به شما این امکان را می دهد که وب سایت را با انیمیشن و ایجاد تنظیمات مستقیماً از قسمت کاربری وب سایت خود متحرک کنید! کافیست روی عنصری که می خواهید در صفحه انیمیشن سازی کنید دو بار کلیک کنید تا یک نوار کناری با گزینه های مربوط به ساخت انیمیشن ظاهر شود.



در زیر ویژگی های منحصر به فرد کامپوننت انیمیشنی کردن وبسایت-جومینا را برای استفاده آسان تر و همچنین جهت آشنایی با قابلیت های بسیار کاربردی افزونه برایتان قرار داده ایم.

ایجاد و ویرایش انیمیشن از قسمت کاربری سایت

کافیست روی عنصری که می خواهید در صفحه خود متحرک سازی کنید دو بار کلیک کنید و بلافاصله یک نوار کناری با گزینه های ساخت انیمیشن ظاهر می شود.

تعداد بی شمار انیمیشن 

از بالا به پایین ، چپ به راست انیمیشن سازی کنید ، حرکات پرش ، چرخش ، تلنگر ، چشمک زدن و لرزش شود; و هر نوع انیمیشن دیگری که می توانید تصور کنید را جومینا برایتان فراهم آورده است.

کنترل ها )گزینه های پیشرفته انیمیشن(

تصمیم بگیرید که آیا می خواهید انیمیشن شما تکرار شود یا دارای تاخیر باشد ، و اگر چنین است ، برای چه مدت زمانی تاخیر ایجاد شود. در صورت تمایل می توانید مدت زمان انیمیشن و موارد دیگر را نیز تنظیم کنید.

کاملا واکنش گرا

همه انیمیشن ها به طور کامل از دستگاه های تلفن همراه و تبلت ها پشتیبانی می کنند. حتی می توانید انیمیشن ها را برای دستگاه های خاص لغو کنید.

K2 ، Virtuemart ، EasyBlog و موارد دیگر

Magic Popup آزمایش شده است که می تواند با K2 ، Virtumat ، EasyBlog ، COM_CONTENT ، Seblod و بسیاری از افزونه های دیگر استفاده شود.

فریمورک Helix ، T3 ، Gantry ، Artisteer و موارد دیگر

ما Magic Popup خود را با تمام فریمورک های اصلی ارائه شده توسط جوملا آزمایش کرده ایم. و کاملاً کار می کند.

php7

از PHP7 پشتیبانی می کند.

استفاده از animate.css Integration بسیار پرطرفدار

Animate.CSS محبوب ترین کتابخانه CSS برای متحرک سازی اشیا می باشد که جومینا آن را در کامپوننت انیمیشنی کردن وبسایت قرار داده است.

رابط مدیریت فوق العاده آسان با قابلیت تنظیم در چند ثانیه

ما سخت کار می کنیم تا بتوانید یک رابط مدیریت با استفاده و پیکربندی بسیار آسان داشته باشید. در پیکربندی این افزونه تمام ویژگی های مورد نیاز برای تنظیم طرح های زیبا ، ویژگی های عملکردی قدرتمند و موارد دیگر را پیدا خواهید کرد. با استفاده از رابط طراحی شده ویژه جومینا ، شما همچنین می توانید در هر کجا ، هر زمان و هر طور که بخواهید ویژگی های افزونه خود را اضافه کنید یا تغییر دهید.

اسکرین شات ها







دانلود فایل پیوست
joomla animation دانلود

رمز فایل فشرده : www.joomina.ir

برای دانلود این فایل شما به قیمت 350 امتیاز نیاز دارید


      اما تنها 25% آن از شما کسر میگردد
تاریخ شنبه, 12 تیر 1400 16:04 دانلود 28
 
از شما استدعا داریم که مشکلات خود را در رابطه با کارکرد افزونه ها در انجمن پشتیبانی جومینا مطرح نمایید . قسمت نظرات سایت صرفا جهت دریافت نظرات شما عزیزان در راستای بهبود عملکرد سایت در نظر گرفته شده است

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید
  • اولین نظر را شما بدهید