آخرین نظرات

با سلام.لطفا اگر امکان دارد این افزونه را بروزرسانی فرمایید.با ورژن های جدید دیجی کام و جوملا سازگار...
سلام و وقت بخیر
من فایل جلسه اول رو دیدم و عالی بود.
میخوام در این دوره شرکت کنم که از ادامه دوره ...
درود بر شما
این دوره کاملا رایگان بود و قسمت های بعدی هم در سایت منتشر نمیشود
27
تیر
1400

دستیار مدیریت جوملا - Admin Tools

دستیار مدیریت جوملا - Admin Tools
(1 رای)
همیشه دغدغه امنیت وبسایت یکی از مسائل مهم برای مدیریت وبسایت بوده است. با توجه به اینکه فایل های مضر و مخرب در محیط اینترنت همواره سبب می شود که امنیت بخش مدیریت وبسایت شما مورد تهدید قرار گیرد و وب سایت شما با اختلال مواجه شود.کامپوننت ابزار امنیتی جوملا جومینا Admin Toolsیکی از معتبرترین و بهترین افزونه ها در زمینه حفظ امنیت سایت های جوملایی است.این کامپوننت در دو نسخه ارائه شده است که امکانات مهم و کاربردی آن تنها در نسخه حرفه ای Admin Tools Pro قابل استفاده می باشد.
افزونه Admin Tools Pro با ابزارها و ویژگی های امنيتی فوق العاده ای که دارد می تواند امنیت سايت شما را تامین کند و شما را از دغدغه هک شدن راحت کند و سبب شده تا به یک افزونه مهم و ضروری برای هر سایت جوملایی تبدیل شود.با استفاده از این افزونه می توان از امکاناتی مانند از دسترس خارج کردن سایت در صورت حمله هکر، تعمیر و اشکال زدایی پایگاه داده ، تنظیم خودکار دسترسی ها و ... استفاده کرد و آن را بهینه سازی کرد.

از امکانات اصلی کامپوننت Admin Tools Pro میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

   1- تغییر مسیر آدرس دسترسی به بخش مدیریت سایت
آدرس دسترسی به بخش مدیریت سایت با استفاده از این ابزار امنیتی به آدرسی دیگر تغییر میکند و امکان دسترسی به بخش مدیریت سایت برای افراد غیرمجاز ممکن نخواهد بود.
   2- تنظیم حق دسترسی به فایل های مهم
کامپوننت Admin Tools با تنظیم سطوح دسترسی به پوشه ها و فایل ها امکان دسترسی را برای کاربران غیرمجاز مسدود میکند.
   3- اعمال محدودیت بر فایل.htaccess
یکی از مهمترین فایل ها در وب سایت های جوملایی .htaccess است. افزونه امنیتی Admin Tools جومینا پیکربندی دسترسی به این فایل را برای کاربران قرار داده است.
   4- اسکن فایل های PHP
با استفاده از کامپوننت امنیتی Admin Tools اسکن فایل های PHP از جنبه های امنیتی فراهم می شود تا احتمال هک شدن وب سایت به کمترین امکان خود برسد.
   5- غیرفعال سازی خودکار سایت در زمان بروز خطر
در مواردی که حملات برای دسترسی به بخش مدیریت وب سایت بوسیله یک سرور خارجی و متعدد صورت گیرد وب سایت به صورت خودکار به حالت غیرفعال در می آید و ایمیل هشدار برای مدیریت ارسال میشود.
   6- محافظت در مقابل حملات تزریق فایل معمولی
یکی از روش های رایج هکرها برای نفوذ به وب سایت ارسال و اصطلاحا تزریق فایل های به ظاهر ساده به پوشه public است. کامپوننت Admin Tools جومینا از ارسال و دریافت همچنین مواردی در سایت جلوگیری می کند.
   7- عدم دسترسی مستقیم به فایل های PHP
دسترسی به تمامی فایل های PHP در وب سایت توسط افزونه امنیتی جومینا مسدود شده و همه ی فایل ها فقط از طریق مدیریت سایت در دسترس قرار خواهند گرفت.
   8- قرارگیری اولویت index.php نسبت به index.html
یکی دیگر از راهکارهای اولیه هکرها برای از دسترس خارج کردن وب سایت ها آپلود فایل index.html بر روی سرور است. به صورت پیشفرض تمامی سرورها فایل index.html را برای نمایش صفحه نخست وب سایت در اولویت اول قرار میدهند. کامپوننت Admin Tools Pro با تغییر این اولویت در سرور مانع از نفوذ و از دسترس خارج شدن وب سایت با این روش میشود.
   9- ارسال ایمیل های هشدار امنیتی به مدیریت سایت
در مواقعی که مورد مشکوکی مشاهده شود, کامپوننت Admin Tools به صورت خودکار ایمیل هشدار به مدیریت ارسال میکند.
   10 - امکان ایجاد عدم دسترسی وب سایت برای یک کشور خاص
این ویژگی به شما اجازه می دهد تا به راحتی امکان دسترسی به وب سایت خود را برای کشورهای مد نظرتان مسدود سازید.
   11 - نظارت دائمی بر ثبت نام کاربران جدید در سایت
یکی از راه های هکرها برای هک وب سایت جوملایی شما ایجاد کاربر با سطح دسترسی بالاتر از یک کاربر عادی است. افزونه ابزار امنیتی جوملا جومینا با نظارت 7/24 بر کاربران, امکان ایجاد هر گونه کاربری که سطح دسترسی بالاتری نسبت به کاربر عادی وب سایت دارد و از طریق افرادی که مدیر سایت نباشند ایجاد شوند غیر ممکن می کند.
   12 - اسکن فایل های آپلود شده
کامپوننت Admin Tools همه فایل های آپلود شده توسط کاربران را اسکن و اگر مشکل امنیتی وجود داشته باشد از آپلود آن جلوگیری میکند.
   13- بلاک دسترسیIP های مشکوک
در صورتی که درخواست دسترسی به بخش مدیریت سایت از سوی یک IP خارجی پی در پی تکرار شود افزونه با استفاده از امکانات خود IP را بلاک و دسترسی به سایت را برای IP میبندد.
   14- تعمیر و بهینه سازی جداول

اسکرین شات ها 






دانلود فایل پیوست
دستیار مدیریت فارسی admin-tools دانلود

رمز فایل فشرده : www.joomina.ir

برای دانلود این فایل شما به قیمت 330 امتیاز نیاز دارید


      اما تنها 25% آن از شما کسر میگردد
تاریخ یکشنبه, 27 تیر 1400 11:28 دانلود 23

 
از شما استدعا داریم که مشکلات خود را در رابطه با کارکرد افزونه ها در انجمن پشتیبانی جومینا مطرح نمایید . قسمت نظرات سایت صرفا جهت دریافت نظرات شما عزیزان در راستای بهبود عملکرد سایت در نظر گرفته شده است

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید
  • اولین نظر را شما بدهید