آخرین نظرات

با سلام.لطفا اگر امکان دارد این افزونه را بروزرسانی فرمایید.با ورژن های جدید دیجی کام و جوملا سازگار...
سلام و وقت بخیر
من فایل جلسه اول رو دیدم و عالی بود.
میخوام در این دوره شرکت کنم که از ادامه دوره ...
درود بر شما
این دوره کاملا رایگان بود و قسمت های بعدی هم در سایت منتشر نمیشود
12
تیر
1400

مخفی نمودن جوملا

مخفی نمودن جوملا
(1 رای)
مخفی نمودن جوملا ، وب سایت های جوملا همواره در معرض طیف وسیعی از حملات هکرها از جمله تزریق SQL ، حملات و ورود غیرمجاز قرار دارندبسیاری از افزونه های امنیتی جوملا وجود دارد که می تواند با پرداختن به مسائل امنیتی مشترک، امنیت وب سایت شما را بهبود بخشد.

همانطور که نرم افزار هک از این واقعیت استفاده می کند که همه وب سایت های جوملا به یک شکل ساخته شده اند ، کامپوننت hide my joomla جومینا از این واقعیت استفاده می کند که نرم افزار تنها در صورتی می تواند وب سایت شما را هدف قرار دهد که از ساختار وب سایت شما مطلع باشد. این کار را با حذف برچسب های متا Generator وب سایت شما انجام می دهد. این نفوذ هکرها به وب سایت شما را بسیار دشوار می کند.
افزونه ابزار مخفی کردن مدیریت وبسایت جومینا با تغییر دادن آدرس مدیریت وبسایت جوملایی شما از نفوذ هکرها جلوگیری می کند.همچنین توانایی مخفی کردن افزونه های سایت جوملایی شما را نیز دارد.

hide joomla

دانلود فایل پیوست
مخفی نمودن جوملا دانلود

رمز فایل فشرده : www.joomina.ir

برای دانلود این فایل شما به امتیاز نیاز دارید


      اما تنها 25% آن از شما کسر میگردد
تاریخ شنبه, 12 تیر 1400 15:40 دانلود 24

از شما استدعا داریم که مشکلات خود را در رابطه با کارکرد افزونه ها در انجمن پشتیبانی جومینا مطرح نمایید . قسمت نظرات سایت صرفا جهت دریافت نظرات شما عزیزان در راستای بهبود عملکرد سایت در نظر گرفته شده است

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید
  • اولین نظر را شما بدهید