آخرین نظرات

با سلام.لطفا اگر امکان دارد این افزونه را بروزرسانی فرمایید.با ورژن های جدید دیجی کام و جوملا سازگار...
سلام و وقت بخیر
من فایل جلسه اول رو دیدم و عالی بود.
میخوام در این دوره شرکت کنم که از ادامه دوره ...
درود بر شما
این دوره کاملا رایگان بود و قسمت های بعدی هم در سایت منتشر نمیشود
31
شهریور
1400

وب سایت آماده شرکتی ja-Alpha

وب سایت آماده شرکتی ja-Alpha
(2 رای)
جدیدترین قالب جومینا JA Alpha را مشاهده می کنید. یک قالب حرفه ای که تقریباً برای همه مشاغل مشاوره ، آژانس ها و استارتاپ ها قابل استفاده است. این قالب دارای چندین صفحه استاندارد آماده برای لیست خدمات ، جزئیات خدمات ، لیست نمونه کارها ، جزئیات نمونه کارها و صفحات اضافی به علاوه تمام صفحات پیش فرض جوملا با سبک و طرح سفارشی است.



این قالب طوری طراحی شده است که الزامات استاندارد وب سایت تجاری حرفه ای را برآورده کند. هدف اصلی صفحه اصلی برجسته کردن جزئیات خدمات و پیشنهادات ارزشمندی است که به جلب توجه بازدیدکنندگان وب سایت کمک می کند. نمونه کارها برای نمایش آثار و دستاوردهای شرکت طراحی شده است. صفحه اخبار برای بازدیدکنندگان وب سایت است تا از آخرین اخبار ، اطلاعیه ها و مقاله های شرکت مطلع شوند ، که نقش مهمی در ارتقا رتبه سئو دارد. قالب JA Alpha بر روی فریمورک T4 JoomlArt توسعه یافته است که از جدیدترین کتابخانه Bootstrap 4 استفاده می کند.

برخی از ویژگی های این وب سایت آماده

  • قالب تجاری چند منظوره که تقریباً از همه نوع تجارت استقبال می کند چه شما یک آژانس باشید ، چه یک شرکت مشاوره ای حرفه ای یا فقط یک فرد ، قالب JA Alpha جومینا برای شما مناسب است. این قالب برای برآوردن نیازهای اصلی تجارت با طراحی حرفه ای و مرتب طراحی شده است.
  • JA Alpha لیستی از خدمات را ارائه می دهد که پیدا کردن اطلاعات مربوطه را برای کاربران آسان و ساده می کند. این به ارائه محتوای خدمات شما در طرح بندی هوشمند کمک می کند.
  • اجازه ندهید مشتری در وب سایت شما گم شود. ما بلوک ها ، طرح بندی ها و بخش ها را بهینه سازی و طراحی کردیم تا مطمئن شویم آنها می توانند خدمات شما را با جزئیات بیشتر توضیح دهند.
  • می توانید دستاوردهای خود را با جزئیاتی مانند نام مشتری ، تاریخ پروژه و KPI نشان دهید. همه ما می دانیم که صفحه نمونه کارها برای یک تجارت چقدر مهم است و JA Alpha به شما کمک می کند تا راحت تر با مشتریان خود معامله کنید.
  • JA Apha به شما کمک می کند تا مجموعه پروژه را به هوشمندترین روش ها با آمار پروژه ، گالری تصاویر و عناصر محتوا بیشتر با زمینه های اضافی برای سهولت به روز رسانی محتوا ارائه دهید.
  • JA Alpha از سازنده megamenu پشتیبانی می کند که به شما کمک می کند مگامنو انعطاف پذیر برای خدمات و نمونه کارها ایجاد کنید.
  • هرچه میزان ریسپانسیو بودن وب سایت شما بیشتر باشد ، گوگل رتبه بهتری برای شما خواهد داشت. طراحی کاملاً ریسپانسیو با قالب JA Alpha جومینا تضمین شده است.
  • قالب جومینا با فریمورک قدرتمند T4 جدید با ویژگی های پیشرفته ساخته شده است.

اسکرین شات ها




دانلود فایل پیوست
وب سایت آماده شرکتی Alpha دانلود

رمز فایل فشرده : www.joomina.ir

برای دانلود این فایل شما به قیمت 320 امتیاز نیاز دارید


      اما تنها 25% آن از شما کسر میگردد
تاریخ چهارشنبه, 31 شهریور 1400 15:54 دانلود 47
از شما استدعا داریم که مشکلات خود را در رابطه با کارکرد افزونه ها در انجمن پشتیبانی جومینا مطرح نمایید . قسمت نظرات سایت صرفا جهت دریافت نظرات شما عزیزان در راستای بهبود عملکرد سایت در نظر گرفته شده است

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید
  • اولین نظر را شما بدهید