آخرین نظرات

با سلام.لطفا اگر امکان دارد این افزونه را بروزرسانی فرمایید.با ورژن های جدید دیجی کام و جوملا سازگار...
سلام و وقت بخیر
من فایل جلسه اول رو دیدم و عالی بود.
میخوام در این دوره شرکت کنم که از ادامه دوره ...
درود بر شما
این دوره کاملا رایگان بود و قسمت های بعدی هم در سایت منتشر نمیشود
12
ارديبهشت
1400

مدیریت فایل Dropfile فارسی جومینا

مدیریت فایل Dropfile فارسی جومینا
(1 رای)
مدیریت فایل Dropfile فارسی جومینا برای شما این امکان را فرآهم میاورد تا در مجموعه های مختلف اقدام به قراردادن فایل های مختلف نمایید و سطوح دسترسی مختلفی را برای مجموعه های خود قرار دهید اگر پیش تر از این از افزونه هایی مانند فوکا دانلود استفاده مینموده اید نگران نشوید این افزونه امکان ورود اطلاعات از سایر افزونه ها را نیز داراست . همچنین این افزونه دارای 4 قالب پیش فرض میباشد که مطابق با استاندارد گوگل درایو و... میباشد که آن را با هر قالب هماهنگ مینماید



این افزونه ارزشمند دارای امکانات بیشماری است که ادامه فهرست وار برخی از ان ها برای شما بر میشماریم
  • امکان قراردادن فایل ها در هاست دیگر
  • امکان نمایش فایل ها همانند google drive
  • امکان ارسال فایل ها از طریق کاربران
  • وجود سیستم تگ ها برای فایل ها
  • امکان مجموعه بندی
  • ورژن بندی فایل ها
  • امکان تطابق با گوگل آنالیک تیک
  • امکان دانلود یکجا فایل ها توسط کاربران
  • منطبق با نسخه موبایل
  • امکان ارسال ایمیل برای دانلود
  • و....

توضیحاتی مختصر در رابطه با dropfile فارسی

چهار تم در افزونه دراپ-فایل وجود دارد.

تم های موجود شامل لیستی از فایل های استاندارد(گوگل-درایو), جدول, درخت فایل و آکاردئون است.با استفاده از این افزونه نحوه دسترسی دادن فایل ها به کاربران تغییر می کند.شما می توانید یک تم را برای هر مجموعه از فایل ها قرار دهید.

طراحی متناسب با تم شما

معمولا وقتی افزونه ای را در وبسایت جوملا نصب می کنید طرح آن متناسب با طرح الگوی جوملاست.اما در این افزونه شما میتوانید طرح و رنگی که مدنظر دارید را قرار دهید  و اطلاعات پرونده مورد نظر خود را نمایش یا پنهان کنید.همچنین با یک کلیک می توان یک تم بازنویسی شده ایجاد کنید.

ساده ترین مدیریت فایل

مدیریت فایل ها در این افزونه مانند مدیریت فایل ها در دسکتاپ سیستمان می باشد.به راحتی می توانید فایل هایتان را مرتب سازی کنید. فایل ها را حرکت دهید, کپی کنید و سازمان دهی کنید آن ها را و هر تغییری که ایجاد کنید با آژاکس ذخیره می شود.برای اضافه کردن فایل های جدید فقط کافی است آن ها را بکشید و در محل بارگذاری فایل رها کنید.

دارای موتور جستجوی انعطاف پذیر و پیشرفته

با این موتور جستجو میتوانید فیلتر ایجاد کنید و به راحتی میتوانید فال هایتان را مدیریت کنید.

مدیریت فایل ها در سایت

دراپ-فایل دارای ویژگی های اختصاصی برای مدیریت فایل در فرانت اند می باشد.شما می توانید یک منوی اختصاصی برای مدیریت فایل های فرانت اند که کاربر دسترسی دارد قرار دهید و فرم بارگذاری پیش فرض تنظیم کنید.

دانلود فایل از راه دور

عنوان ، توضیحات و URL یک فایل از راه دور را اضافه کنید و آن را مانند سایر فایل ها برای بارگیری در دسترس قرار دهید. فایل از راه دور همچنین می تواند یک لینک کلود یا هر URL فایل عمومی باشد.

مخزن فایل کاربر

کاربران شما میتوانند دارای فضای اختصاصی برای آپلود و ذخیره سازی فایل باشند. این اقدامات شامل تغییر پرونده ، بارگذاری ، حذف ... بنابراین می توانید یک مخزن فایل برای هر کاربر یا گروه ایجاد کنید.

سیستم برچسب فایل

اگر مجموعه های مختلف داشته باشید و بخواهید یک فایل را در چند مجموعه قرار دهید تنها وقتتان را تلف نموده اید با استفاده از سیستم برچسب میتوانید علاوه بر استفاده از امکان مجموعه ها از طریق برچست ها فایل ها را به هم مرتبط نمایید.

نسخه بندی پرونده

پس از به روزرسانی (یا جایگزینی) فایل ، نسخه قدیمی به طور خودکار در تاریخچه فایل ذخیره می شود. نسخه قدیمی را می توان با یک کلیک بازیابی کرد و می توانید حداکثر تعداد نسخه های قدیمی را برای ذخیره مشخص کنید.

بارگیری چندین فایل

به کاربران خود اجازه دهید همزمان چندین فایل را بارگیری کنند. سپس ، فایل زیپ به طور خودکار تولید می شود. همچنین می توانید یک دکمه برای بارگیری مجموعه کامل فایل با یک کلیک اضافه کنید.

فرم بارگذاری فایل

فرم بارگذاری فایل ایجاد کنید و آن را در هر جای وب سایت خود که می خواهید قرار دهید. کاربران شما می توانند فایل ها را ارسال کنند و شما می توانید مقصد فایل ها را انتخاب کنید تا آنها را قبل از انتشار بررسی کنید.
این افزونه به همراه 2 ماژول منتشر شده است


درادامه آموزش خلاصه انگلیسی این افزونه را مشاده مینمایید




اسکرین شات های افزونه :




دانلود فایل پیوست
dropfile فارسی جومینا دانلود

رمز فایل فشرده : www.joomina.ir

برای دانلود این فایل شما به قیمت 800 امتیاز نیاز دارید


      اما تنها 25% آن از شما کسر میگردد
تاریخ یکشنبه, 12 ارديبهشت 1400 15:18 دانلود 5

از شما استدعا داریم که مشکلات خود را در رابطه با کارکرد افزونه ها در انجمن پشتیبانی جومینا مطرح نمایید . قسمت نظرات سایت صرفا جهت دریافت نظرات شما عزیزان در راستای بهبود عملکرد سایت در نظر گرفته شده است

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید
  • اولین نظر را شما بدهید