آخرین نظرات

با سلام.لطفا اگر امکان دارد این افزونه را بروزرسانی فرمایید.با ورژن های جدید دیجی کام و جوملا سازگار...
سلام و وقت بخیر
من فایل جلسه اول رو دیدم و عالی بود.
میخوام در این دوره شرکت کنم که از ادامه دوره ...
درود بر شما
این دوره کاملا رایگان بود و قسمت های بعدی هم در سایت منتشر نمیشود
18
فروردين
1396

وب سایت آماده فروشگاهی متصل به بانک

وب سایت آماده فروشگاهی متصل به بانک
(5 رای)
بسته آماده فروشگاهی فشن (Fashion) وب بسته آماده نصب میباشد که بوسیله آن شما تنها با چند کلیک ساده میتوانید دارای یک فروشگاه اینترنتی شده و در اینترنت به کسب و کار بپردازید از خصوصیات این وب سایت علاوه بر عواملی همچون زیبایی و واکنشگرا بودن میتوان به اتصال پیش فرض این وب سایت فروشگاهی به بانک های ملت ،ملی و پاسارگار و همچنین درگاه زرین پل به صورت پیش فرض اشاره نمود .

بسته آماده فروشگاهی فشن (Fashion) یکی دیگر از محصولات رایگان جومینا مارکت می باشد که قرار بود به عنوان هدیه نوروز 96 منتشر شود که بنا به دلایلی به تاخیر افتاد و امروز منتشر شد.
این بسته آماده که با فروشگاه ساز جوم شاپینگ طراحی شده است می توانید پاسخ گوی شما برای ارائه یک سایت فروشگاهی باشد. در ادامه بعضی از امکانات این سیستم را به شما معرفی خواهیم کرد.

فروشگاه ساز جوم شاپینگ
این بسته نصبی با سیستم فروشگاه ساز جوم شاپینگ طراحی شده است ، یکی از بهترین کامپوننت های فروشگاه ساز در جوملا که امروزه شمار زیادی از کاربران جوملایی از آن استفاده می کنند.
داشتن امکانات بسیار عالی و بی نظیر ، داشتن فیلدهای سفارشی ، داشتن پلاگین های درگاهی که بصورت رایگان در جومینا مارکت منتشر شده است ، قابلیت دادن فاکتور و ایمیل کردن فاکتور به کاربر ، فارسی شده و ...

متصل به بانک :
این وب سایت آماده به صورت پیش فرض به بانک های ملت ،ملی و پاسارگار و همچنین درگاه زرین پل متصب میباشد شما تنها کافی است از یکی از ان ها درگاه مورد نظرتان را دیافت داشته و در قسمت تنظیمات وارد نمایید.

ریسپانسیو و واکنش گرا
کمتر قالب هایی در اینترنت پیدا می شوند که قابلیت رایسپانسیو بودن را داشته باشند. بسته آماده فشن بصورت ریسپانسیو طراحی شده است تا در نمایش در اندازه های مختلف موبایل و تبلت به خوبی نمایش داده شود. تعداد کاربران موبایل و تبلت هر روز افزایش پیدا می کند و نمی توان این موضوع را نادیده گرفت پس بهتر است وب سایت شما واکنش گرا باشد.
fashion bg
برخی از امکانات این وب سایت آماده :

  • بر پایه فروشگاه ساز جوم شاپینگ
  • متصل به درگاه های بانکی
  • ریسپانسیو و واکنش گرا
  • دارای فونت های فارسی و بومی
  • بر پایه جوملا 3
  • استفاده از کتاب خانه بوت استرپ
  • دارای سیستم علاقه مندی ها
  • دارای فیلد سفارشی محصول
  • دارای پکیج آسان نصب
  • زوم تصاویر در صفحه نمایش محصول
  • امکان اضافه نمودن خصوصیات از جمله رنگ و ...

download demo
از شما استدعا داریم که مشکلات خود را در رابطه با کارکرد افزونه ها در انجمن پشتیبانی جومینا مطرح نمایید . قسمت نظرات سایت صرفا جهت دریافت نظرات شما عزیزان در راستای بهبود عملکرد سایت در نظر گرفته شده است

مجموع رتبه (1)

5 از 5 ستاره
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • دارای رتبه 5 از 5 ستاره

    خیلی ممنون از شما
    هدیه خیلی خوبی بود
    فقط اگر مقدور هست چند تا هم از افزونه های جوم شاپینگ مثل سنجش محصولات و فیلتر جستجوی محصولات در فروشگاه برای کاربر رو هم ارائه بدید

    چون سایت های دیگه واقعا دارن به قیمت های زیادی میفروشن که تقریبا میشه کفت دارن سوء استفاده میکنن

    شنبه 19 فروردين 1396 - حدود 6 سال قبل